Oficialna strona klubu sportowego Olimpia Elbląg

18 lutego

OLIMPIJSKI NEWSLETTER - BĄDŹ JESZCZE BLIŻEJ OLIMPII

OLIMPIJSKI NEWSLETTER - BĄDŹ JESZCZE BLIŻEJ OLIMPII

Od startu sprzedaży karnetów na rundę wiosenną sezonu 2018/2019 (poniedziałek, 18.02.2019 r.) każdy kibic będzie miał możliwość zapisania się do klubowego newslettera.

Newsletter, to nic innego jak elektroniczna forma biuletynu, za pomocą którego kibice dostają dostęp
do artykułów i wiadomości na temat życia w klubie.

Po zapisaniu się do oficjalnego mailingu Olimpii, systematycznie będziesz otrzymywać także informacje 
o biletach i karnetach, propozycje naszych sponsorów i partnerów przygotowane specjalnie dla kibiców Olimpii, a także możliwe zniżki. Dla subskrybentów newslettera odbywać się będą także konkursy
z nagrodami.


Jeżeli nie chcesz, żeby ominęły Cię najważniejsze informacje dotyczące Olimpii Elbląg - zapisz się do oficjalnego olimpijskiego newslettera, dzięki któremu zawsze będziesz na bieżąco z życiem swojego klubu!


Klubowi zależy na bezpośrednim kontakcie z każdym kibicem, a newsletter ma to umożliwić. W jaki sposób? Przede wszystkim poprzez udział w ankietach.

- Pragniemy stworzyć dla naszych Kibiców okazję do rozmowy o tym, jakie są ich potrzeby i zapatrywania
na Olimpię oraz jej działania, także pozaboiskowe. Opinie te zbierać będziemy w postaci naszych mini-ankiet, które również będą imienne, ponieważ wśród osób, które swoją szczerą odpowiedzią zdecydują się dołożyć cegiełkę do silniejszej, odpowiedzialnej społecznie i lokalnie Olimpii, losowane co jakiś czas będą nagrody. Wszystkie opinie są dla nas bardzo ważne. W taki sposób chcemy budować świadomość po obu stronach. Nasze miasto i nasi fani czerpią siłę z marzeń i codziennej pracy. Elbląg to niełatwy rynek, z którym każdego dnia się zmagają. Pragniemy, by Olimpia była miejscem dla każdego, dla rodzin, dla seniorów,
ale i dla młodzieży, czy kibiców w średnim wieku. Nasz klub i nasze miasto są hołdem dla wartości, które czynią nas takimi, jakimi jesteśmy. Newsletter to narzędzie, dzięki któremu i my, jako klub, chcemy dotrzeć bardziej do kibiców, lepiej zrozumieć ich potrzeby i codzienne wyzwania, tak, by móc, jako społeczność, wspólnie sobie z nimi radzić i pomóc też wykorzystać potencjał, jaki niewątpliwie drzemie
w Elblągu i jego mieszkańcach - mówi Tomasz Flakowski, manager ZKS Olimpia Elbląg.

- Naszym celem jest tu przede wszystkim wspólne stworzenie deklaracji misji i wartości ZKS Olimpia Elbląg, czyli listy haseł, z którymi docelowo każdy z nas będzie się identyfikował. Przede wszystkim należy wiedzieć,
że Olimpia to nie tylko klub i sportowcy, to także jej pracownicy, kibice oraz ich rodziny. Olimpia to my wszyscy, to cała społeczność, która ją tworzy, dlatego musimy mieć świadomość, że każdy z nas jest za nią i jej wizerunek odpowiedzialny - tak na boisku, na stadionie, jak i poza nim. To, jak funkcjonuje klub, jak jest postrzegany i jakie ma możliwości (również finansowe) zależy od nas samych. Newsletter i ankiety to tylko narzędzia, ale mają pomóc w budowie czegoś znacznie większego, olimpijskiej familii - dodaje Flakowski.