Oficialna strona klubu sportowego Olimpia Elbląg

21 lipca

Olimpia odkryła karty: wraca sponsor, nowe stroje

Olimpia odkryła karty: wraca sponsor, nowe stroje

Elbląski browar wraca na koszulki Olimpii Elbląg jako sponsor, klub pozyskał też nowego partnera technicznego. Przed startem II ligi żółto-biało-niebiescy odkrywają karty. Przypomnijmy, że pierwszy mecz już w najbliższą sobotę w Łodzi z Widzewem.

Kappa to nowy partner techniczny, który w tym sezonie będzie ubierał całą Olimpię Elbląg. Firmę zna doskonale m.in. Arkadiusz Milik, bo ubiera ona także włoskie Napoli. Olimpia Elbląg jest pierwszym polskim klubem piłkarskim, który będzie grał w strojach włoskiej firmy.
- Będziemy klub wyposażać w naszą odzież, w nasze artykuły. Dokładamy także swoją cegiełkę jeżeli chodzi o aspekty sponsoringowe. Mam nadzieję, że najbliższy sezon będzie tym, w którym ubiegłosezonowe aspiracje klubu zostaną udokumentowane. Mam nadzieję, że w przyszłym roku o tej samej porze będziemy rozmawiać o współpracy w kontekście pierwszej ligi – mówił dyrektor zarządzający Kappy w Polsce Michał Wójcik. - Wierzę, że to będzie historia na lata.
- To jest długoletnia umowa uzależniona od różnych rzeczy. Myślę, że przez cztery lata będzie kontynuowana. Liczę, że zarówno Olimpia, jak i Kappa będą z tej współpracy zadowoleni i będziemy ją kontynuować – dodał Paweł Guminiak, prezes Olimpii Elbląg.
Docelowo w strojach Kappy ma grać cała Olimpia Elbląg.
Kibiców na pewno ucieszy fakt, że koszulkę meczową będzie mógł sobie kupić każdy fan żółto-biało-niebieskich. Jak zapewnia prezes klubu, rozmiarówka jest bardzo szeroka. Koszulki mają być dostępne od najbliższego meczu Olimpii w Elblągu (29 lipca). - Przewidujemy różnicę cenową dla tych, którzy będą kupować karnet na mecze Olimpii, dla tych, którzy będą kupować w dniu meczu i dla tych, którzy będą kupować w sklepie kibica. Ceny będą urozmaicone, aby motywować ludzi do pewnego działania – tłumaczył Paweł Gumiak.
Do grona sponsorów Olimpii Elbląg wrócił elbląski browar. Na piłkarskich koszulkach (z tyłu w dolnej części) reprezentować go będzie marka Specjal. Umowa została podpisana na jeden sezon z możliwością przedłużenia współpracy na kolejne trzy lata. Większe środki finansowe na Olimpię przeznaczą też Meble – Wójcik (które nie rezygnują z prowadzenia drużyny piłki ręcznej).
- Rodzina Wójcików odwiedziła ostatnio Olimpię i była bardzo zadowolona z progresu, jaki klub poczynił. I tę skromną kwotę, którą Stolpłyt dawał do tej pory, zwiększyli dwukrotnie – mówił Maciej Romanowski, przewodniczący rady Sponsorów elbląskiej Olimpii.

Czy wyniki finansowe odbiją się na wynikach sportowych? O tym przekonamy się podczas rozpoczynającego się w sobotę sezonu II ligi. - Na spokojną grę w środku tabeli potrzeba 2-2,5 mln zł. Rada Sponsorów jest przygotowana, żeby po tym roku zrobić podsumowanie i podjąć decyzję o zwiększeniu budżetu i konkretnym wejściu do rozgrywek I ligi – tajemniczo zapowiedział Maciej Romanowski.

Pierwszy mecz z Widzewem Łódź już w sobotę o godz. 19.10 w Łodzi.